söndag 16 september 2012

Igår levde jag i ett annat årtionde.

Mycket trevligt att spela skivor i fredags (även om jag är småtrött på det jag spelar eftersom jag inte hunnit bränna något nytt) och Pulver City var skitbra!

Trött som ett svin tillbringade jag hela gårdagen i Uddevalla som statist. Hade en klockren 70-tals outfitt på mig och jag ångrar att jag inte tog några bra bilder! Trots en lång dag med mycket väntan och att jag antagligen inte ens kommer synas i filmen, så var det väldigt kul och intressant. Och Wes Bentley är lika vacker i verkligheten som på film, det kan jag säga er..

Tyvärr kunde jag ju inte behålla min outfitt, så fort som fan åkte jag hem och bytte om innan jag mötte upp folket för Idas 70-tals fest. Och även den här kvällen var himla trevlig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar