torsdag 30 december 2010

Jag älskar mitt jobb när det är lov. Noll stress! Igår tillbringades halva arbetsdagen på Universeum med Martin och två elever och idag kunde jag ta ledigt då vi var onödigt mycket personal..

Och tur var väl det! Att jag kunde ta ledigt, eftersom det vankades Pustervik på kvällen. Det var en jävligt trevlig kväll med fina människor, öl, musik och jag kände mig lite som en stolt mor när sambon min sjöng med Linn. Så duktiga så! Ovanligt tidig hemgång blev det, men det gjorde mig inte särskilt mycket...

Hade kunnat ligga kvar i sängen hela dagen idag, men icke. Far och jag har varit på jakt efter badrumsgrejer och jag fick köpt lite annat skit på Ikea.. Ett träd bland annat. Ska bl intressant att se hur länge den lever innan jag omedvetet tar död på den...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar