tisdag 8 mars 2011

Jag behöver hitta en vän som är som jag. Inte som person kanske, men som delar samma intressen och musiksmak. Som är lika up for things som jag är.

Som puschar på och ser till att vi faktiskt utför det vi tänker. Går på spelningarna vi vill gå på, trots att det är i en annan stad, gör b-filmerna vi har nerskrivna, sätter upp tvåmanna-föreställningen i något litet skjul någonstans, som fotar och ställer upp på photoshoots i skogen, tar en spontan weekend till Paris, för att vi känner för det...

Det hade underlättat ska sägas, eftersom jag nu har en jävla massa ambitioner och visioner om saker och ting, men antingen är jag ensam om att vilja utföra det, eller så är jag för lat (sistnämnda framförallt)..

Det är ofta mycket snack och liten verkstad, så att säga. Trrrist.

2 kommentarer:

  1. ah du och jag sitter i samma båt! söker någon som sparkar en i baken och ser till att jag gör en massa coola och crazy saker!

    / malin stugward

    (fattarrr inte hur man skriver vem man är i fältet ovanför. he he)

    SvaraRadera
  2. Vi får helt enkelt slå oss samman Malin! Säg till när du har någon galen idé så är jag up for it ;)

    SvaraRadera