torsdag 31 mars 2011

Sista dagen

Har sedan i mitten av augusti förra året jobbat nästan heltid som vikarie för olika personer på en skola med autistiska barn. Har haft ett fast schema varje dag på en och samma avdelning (med undantag när det behövts vikarie på andra avdelningar).

Nu har iallafall en som varit tjänstledig några månader kommit tillbaka (som jag vickat för en längre tid), vilket innebär att jag inte kommer jobba kvar på samma sätt längre. Kommer framöver bli inringd vid behov, alltså en vanlig vikarie.

Lite blandade känslor kring detta. Känns jävligt konstigt att inte jobba kvar på samma sätt och vara lika delaktig, ha samma ansvar etc. Att inte ha en " fast punkt". Och personalen är go och eleverna på avdelningen är verkligen störtsköna, så dom kommer jag absolut sakna! Samtidigt känns det kul att få hoppa runt lite på andra avdelningar och det är ganska skönt att inte längre jobba heltid, men det är jobbigt att inte veta hur mycket jobb det blir...

Well, imorn är iallafall min sista dag på min avdelning. Känns helkonstigt som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar