söndag 8 maj 2011

Full rulle tre kvällar i rad.

GUBB-premiären på Lounge i torsdags (verkar vara en lovande klubb, trots att den är på den gatan), Boris i fredags och igår var det tänkt en öl på andra lång men blev både båten och ritz.

Har umgåts med fina människor, dansat som en tok till fet musik och rrrave, haft en hel del intressanta samtalsämnen, osv. Mycket trevligt!

Det där med fylla har ju aldrig riktigt lockat mig (förutom ibland, såklart), men det här måste vara nått personligt rekord i lite alkoholintag tror jag. Under tre kvällar, varav två helkvällar, har jag knappt druckit fem öl? Well, gött för plånkan min.

Söndag idag. Min "icke produktiva" dag. Ska nog bara kila ner till någon blomsteraffär och köpa blommor. Meningslöst, eftersom dom antagligen har gått och dött om några dagar, men balkongen ser otroligt trist ut nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar