söndag 22 maj 2011

Gårdagen.

Hämtade en stereoanläggning hos en kille igår. FINALLY! Egentligen hade jag bara behövt högtalarna (har redan förstärkare och skivspelare och resten klarar jag mig utan) men hela kittet, som knappt använts, för den billiga pengen kändes ganska så givet. Ska göra om stereobänken lite, sen blir det kanon!

Ingen som vill köpa en Kenwood KA-77??

Blev även fotad av Sara igår. Inför något. Längesen jag var med på bild, är ju inte fotogenisk för fem öre, men nån bild ska jag väl ha fastnat på.

Hade en väldigt fin kväll också! Graveyard spelade på trukken och jag hade ju så jävla gärna varit där! Det hade varit en FET kväll tydligen. Men jag tillbringade kvällen på Henriksberg med folk och såg Tyred Eyes och nått annat band och även det var mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar