söndag 20 maj 2012

Goddag.

Fredagskvällen spenderades på trucken med Therese, Anna och andra med finöl, band och dans. Var sjukt taggad inför Danava, men blev lite halvbesviken måste jag säga? Vet inte om det var jag, publiken eller dom, men spelningen var inte mer än bra. Men nöjd och glad trallade jag hemåt iaf..

Hade så jävulens ont i huvudet igår och låg säl fram tills det var dags att möta upp Therese inför kvällens spelande på Clooney's. Och jaa, kan ju iallafall konstatera att min musik inte riktigt gick hem där. Trodde ändå jag hade en del dansant som folk kan tycka det är kul att dansa till (typ boogie och gamla rockklassiker), men icke. Men det var en trevlig kväll iallafall!

Tröttare idag än vad jag var igår och hade gärna legat kvar i sängen tills nanadags. Men ena jobbet kallade.

Har iallafall fått klartecken: Ska göra en dokumentärfilm om syrran min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar