torsdag 17 maj 2012

Vad som skulle bli en lugn kväll hemma, blev en lugn kväll ute.

Med häng , dans och en öl i sällskap av två fina damer och andra. En spontan och trevlig onsdag!

Fick höra av en pojk att jag såg "hård" ut. Hur jag ska tolka det vet jag inte riktigt..

Inte första gången jag får sånna kommentarer. Folk som inte vågat gå fram till mig, osv. Och härom veckan när jag var ute sa en kille (som jag antagligen fastnat med blicken på) att han kände sig "naken" när jag tittade på honom och som om jag kunde läsa hans tankar med min blick..?

Kanske ska öva på att ge ett lite mer vänligt intryck av mig själv, för egentligen är jag ju världens snällaste.

Så otrooooligt skönt att vara ledig idag. Känns som om jag har jobbat hur mycket som helst det senaste. Tänkte passa på att göra lite nytta och ikväll blir det nog spelningar på Pustervik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar