tisdag 24 juli 2012

Eftersom jag inte är ute och har kul försöker jag roa mig på annat vis. Som att kopiera den här råliga listan från Idas blogg.

Vad har du på dig?
Trosa och fleecetröja. Sexig kombo, oh yes.
Hur mår du?
Bara fint. Förutom att jag har lite småångest över att jag återigen fixade min utväxt hemma och att håret nu är SVART. Är även lite bitter över att jag sitter i mor och fars soffa och passar hund och inte på pusterviks uteservering i goda vänners sällskap.
Vad önskar du just nu?
Se ovan.
Vad har du ätit idag?
Surdegsmacka, ett ägg, tonfisksallad, ett äpple, en nektarin, tre knäcke, gröt.
Vad ska du göra imorrn?
Imorgon ska jag jobba och på kvällen blir det grillhäng vid Saltholmen med alla töser. Studiecirkel-prat och hejdåmys för Matilda som ska flytta till Gotland.
Och på söndag?
På söndag vaknar jag förhoppningsvis upp glad men sliten efter ett dygn på Snuss-stock festivalen. Kanske har jag lite skämsmösseångest, träningverk efter dans, pirr i hjärtat osv osv. Vi får väl se!
Vem saknar du?
En del människor jag umgås med alldeles för sällan.
Senaste köp?
Lite frukt, flingor och annat.
Vad skrattade du senast åt?
Åt mig själv idag, efter att jag spanat in en man från långt håll som såg ut att vara tagen ur 70-talet. Det visade sig nämligen stämma, eftersom jag på närmare håll såg att han lätt var över 50 år! Bara för att man har fin stil behöver man inte vara ung och snygg, något jag ska lägga på minnet.
Vad grät du senast åt?
Jag gråter så otroligt sällan, men det föll nog en liten tår när jag såg Mannen från Jupiter härom veckan om jag inte missminner mig.
Vem sov du senast med?
Med och med. With Jules, i gaskammaren på Orust. Det var nice.
vad läser du just nu?
Utrota Varenda Jävel av Sven Lindqvist.
Senast sedda film?
Det var längesen jag såg film nu, men The Deer Hunter. Förbannat bra film!
Vilken svordom använder du mest?
"Röven", något som alla kuk och fitta-sägare borde anamma.
Vem var den senaste som ringde dig?
Therese.
Har du dejtat någon av en annan religion?
Nop. Däremot var jag tillsammans med en som sa sig vara troende kristen, men bröt mot så gott som allt det kristendomen står för. Ett sorgligt nissebarn, jag vet.
senast 3 inkomna sms?
 Från Therese, David och något ur "Berlin pics"-chatten.
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
."Blev kvar hos päronen, kunde inte med att lämna henne eftersom jag är borta typ hela dagen imorn också. Är det nice eller??"
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Scenisk gestaltning.
Vilken är din favoritfrukt?
Persika.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Fick höra att jag var lik Rebecka Liljeberg när jag var yngre ett antal gånger...
Vad är du rädd för?
Att dö olycklig.
En person du tycker är snygg?
Lyssnar på Kasabian just nu och blir påmind om Sergio Pizzornos skönhet.
.
Blir du lätt svartsjuk?
Eftersom jag inte har haft ett förhållande på tre år är det svårt att svara på. Men blir jag det är det oftast befogat.
Din favoritkaraktär ur en serie?
Faktum är att jag inte följt någon serie de senaste tio åren, så jag vet inte. 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Det jag gör på fb när jag är inne är att kolla event och prata med Therese, så Therese.
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska.
Vad för sorts killar faller du för?
Fina, roliga, kulturintresserade killar med bra värderingar. Gärna med långt hår och ansiktsbehåring.
Vart vill du åka just nu?
Dublin, San Fransisco eller London. 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Bra skivor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar