måndag 16 juli 2012

Jag som får beslutsångest bara jag ska välja bröd i affären..

Har kommit in på en dokmuntärfilms-kurs i Karlstad och jag vet verkligen inte hur jag ska göra.

Ups:

  • Den är bara i ett halvår
  • Verkar vara kul 
  • Jag är inte fast där (som jag hade varit om jag pluggat i Falun)
  • Har folk som vill hyra min lägenhet
  • Det hade varit jävligt skönt att komma härifrån ett tag

Downs:
  • Det är bara halva kursen som intresserar mig (det teoretiska läste jag i princip under en delkurs när jag pluggade filmvetenskap) och frågan är om det är värt att ta studielån för det?
  • Omständigt med flytt
  • Det jag vill göra film om går ändå inte att göra där eftersom det är kopplat till specifika personer
  • Karlstad verkar ju inte vara den ballaste staden, om man säger så. Särskilt inte om man kollar in gigguide(!!) och jag vill ju gärna ha ett litet liv där också


Har två veckor kvar att fundera, thank god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar