onsdag 21 november 2012

Ha Ha High Babe.

Ganska nyss hemkommen efter ett till biobesök med damerna. Den här gången blev det den sista Twilight. Eftersom jag bara sett dom två första hängde jag inte riktigt med, men den slutade lyckligt och alla var nöjda och glaaada...

Sånna här trevliga och spontana kvällsaktiviteter sitter jävligt fint nu måste jag säga, eftersom jag tenderar att gå i ide under vinterhalvåret. Ångrar dock att jag inte slog ner den lilla tanten på min axel som sa åt mig att åka hem och inte följa med sällskapet ut på en öl efter filmen. Rastlös!!

Nåja. Istället har jag satt igång med att pilla och sprätta på den konstiga jackan som fick följa med hem efter en second hand-snabbis i staden, samt lyssna på ännu en låt som hamnat i låtlistan ni alla skulle vilja ha en helgkväll/natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar