tisdag 27 november 2012

SÅ.

Den 7 januari beger jag mig till London för en längre visit. Har inte köpt någon returbiljett och det är lite oklart hur länge jag stannar, men det lutar åt en månad. Fast man vet ju aldrig. Kanske blir kortare, kanske blir längre. Vi får väl se!

Vad jag ska göra där? Inte ett jävla dugg. Mer än att leva, gå på spelningar, lyssna på musik, besöka trevliga pubar och platser, träffa nya människor, bättra på min engelska, hänga med Fredric och hans vänner, vara kreativ, dricka en jävla massa guinness och kanske söka mig något litet jobb.

Blir eventuellt besök i Manchester, Brighton och kanske en sväng till Paris också.

Det är det som känns så jävla skönt, allting är oklart. Jag vet ingenting, mer än att jag får bo hos Fredric och att jag ska se The Sword (trodde jag skulle behöva göra ett göteborgsbesök, men såg till min stora förtjusning att dom spelar där också) och jag tar allt som det kommer.





Nu hoppas jag bara att det som stökar med min kropp försvinner snarast. Är det inte det jag misstänker att det är så är det något riktigt tokigt på gång, och det orkar jag inte med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar