fredag 4 januari 2013

Det känns verkligen helt rätt att spendera den första månaden på året i London.

Folk frågar mig hela tiden vad jag ska göra där och jag svarar att jag inte vet. Även om det känns lite skrämmande känns det samtidigt så jävla bra. Men tydligen är en månad länge för att inte ha något planerat. Men det är just det, jag är inte ute efter någon "upptäcks-resa". Jag vill mer eller mindre leva samma liv som jag gör nu, fast i en stad jag mår fantastiskt bra av att vara i. Den stora skillnaden är väl att jag kommer kunna ägna tid åt sådant jag inte hinner med eller får ro till att göra här. Och jag kommer nog spendera en hel del tid själv, men sen definerar jag ju mig själv som en "sällskapssjuk ensamvarg", så det ska ju inte vara något problem!

Well. Eftersom jag ändå måste storstäda lyan tänkte jag passa på att ha fest ikväll och jag hoppas det blir en förjävla fin tillställning med gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar