måndag 1 april 2013

Compact disc, kan det gå fel?

Jorå, det kan det minsann!

Det började med att jag glömde pluggen till hörlurarna hemma och medan Therese var hemma och hämtade det bestämde jag mig för att sätta igång utan lurar och råkade sätta på en låt som ca en person hört det första jag gör. Dom senaste skivorna jag brände fungerade inte, en hel del stökiga övergångar och jag som tänkte köra lite mys-rock (det var ju ändå söndag) körde allt annat än det..?

MEN, det var ändå en fin kväll och många fina ansikten var på plats!



Idag åkte jag i ett långt ifrån topskick hem till min kära mormor på Orust. Vad varken hon eller jag tänkte på innan var att trafiken gick som en söndag, men det löste sig tillsist. Och med mat i magen, en påse fylld med fina saker, trevliga samtal och några sidor i blocket gjorda, satte jag mig på bussen hem igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar