måndag 8 april 2013

Sömnen blir alltid lidande när helgen kommer..

Men det är det oftast värt och det känns som om jag har skrattat konstant? Övertrött, yes!

Fredagskvällen bjöd på gott häng med vänner på Pustervik. En väldigt trevlig afton och rätt otippad måste jag ändå säga, men det var fint.

Trots helt andra omständigheter numera blir jag fortfarande nervös och drar på mig skyddsdräkten. Varför?



Trött som attan mötte jag upp syrran i lördags. Hade lovat henne att besöka Shock och jag har nog aldrig varit med om en mer lyrisk tjej över att besöka en butik? Det mesta som finns där är ju helt bedrövligt, men det spelar ingen roll hur fult jag säger att något är längre, hon vet vad hon gillar och det ska hon fanimej ha eloge för! Efter en middagslur åkte jag iallafall hem till Jennifer där det vankades förfest och slutligen staden en liten sväng.




Gårdagen var inte varit sämre den inte! Mötte upp Therese i staden, fick köpt två märkliga klänningar, åt lunch i Haga och drack kaffe på Tullen. Och några timmar senare rörde vi oss mot Kajskjul där det var en liten minneskväll för Albin. Annorlunda stämning såklart, men det var himla fint! Tyred Eyes, Tjänstevapen och Batalj spelade och jag är fortfarande sjukt imponerad över att David kunde spela trummor så jävla bra med EN hand?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar