torsdag 14 april 2011

Black Mountain.

Igår spelade Black Mountain på Park Lane och satan vad bra dom var! Bättre än i höstas tycker jag nog. Och Amber Webber alltså, vilken kvinna! Grymt vacker och hennes röst är helt fantastisk. Även förbandet Spindrift var skitbra!

Efter spelningen fortsatte jag, Linn och Niklas kvällen på publik och p-vik. Mycket trevligt! Det är ju synd att jag blir så jävla blyg när jag ska prata engelska, annars hade jag gärna pratat med bandet, och inte bara stått och hästlett.

Det märks att det var längesen jag var ute sent en vardag. Det där med att vagnen slutar gå tidigt hade jag helt glömt bort. Så det fick bli en timmes promenad från järntorget hem till mig. Tycker det är rätt behagligt att gå länge med ett mål (dvs, hem), särskilt när det är mörkt, duggar lite lätt och hjärnan går i högvarv. Men lite halvlångtråkigt kanske... Well, slocknande gott när jag kom hem iallafall!

Var ledig idag, så jag passade på att träffa Andréa och kolla in hennes nya lägenhet och ta igen lite tid. Sen blev det en trevlig fika i solskenet i Haga med Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar