söndag 10 april 2011

Fint väder, fint häng, fin helg.

Igår blev det en trevlig halvdag med Martin och Robban. Först tatueringsmässan i Eriksbergshallen. Förvånadsvärt lite folk tycker jag, men det var kul. Blev sugen på att göra min nya redan nu, men det får vänta lite (måste fixa till grammofonen också). Efter mässan åkte vi till Kellys för att fylla magarna med lite maaat (och öl för deras del).

Vet inte om jag var övertrött igår (Mycket möjligt då det dracks öl hemma hos Linn och sedan på Publik i fredags, och mitt mentala tillstånd brukar vara lite ostabilt dagen efter utgång), men det var längesen jag skrattade så mycket.

På kvällen åkte jag vidare hem till Jennifer där folket förfestade och jag mest... sällskapade. På tok för trött för att gå ut, så när folket gick vidare åkte jag hem och nanade..

Och idag blev det middag hos lilla morfar. Trrevligt.

Den här får sammanfatta gårdagen. Tänk så kul
man kan ha med lite sol/skögga och en iphone.

1 kommentar: