fredag 22 april 2011

Godkväll era stjärtnissar.

Torr blogg, jag vet! Har helt enkelt haft annat för mig...

Den här arbetsveckan har varit sjukt go. Påsklov ni vet. Har mest varit ute i det fina vädret hela dagarna och fått lite fräknar på köpet.

Sen har jag även sysselsatt mig på kvällarna, vilket jag inte gjorde under hela vinterhalvåret, förutom på helgen. Tror det berodde på mörkret osv, att klockan kändes mycket mer än vad den egentligen var. I tisdags strosade jag i staden och sen blev det Pustervik med Linn och Therese, i onsdags hängde jag med Emil och igår blev det Kinos uteservering och Trummor & Orgel på Pustervik!

Finfin vecka än så länge.

Påskafton imorn. Mycket planerat under dagen så väljer att stanna hemma ikväll. Ska göra något jag inte gjort sen jag flyttade in, nämligen TVÄTTA MINA FÖNSTER. Har dock ingen aning om hur man gör, men det ska nog gå...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar