söndag 24 juni 2012

Det bästa med att ha en liten tillställning hemma hos sig är den överblivna maten, helt klart.

Annas paj har smekt mina smaklökar i två dagar nu, så GÖTT!

Efter att ha spenderat gårdagen framför skriverier och en sinnessjukt dålig film som jag plågade mig igenom tillsammans med skämskudden (August Rush) tog rastlösheten över och jag mötte upp Therese och Linn för en bäss på Kings head, där även halva staden verkade befinna sig då det mesta var stängt.

Sen hamnade vi på Rio Rio. Dansade en dans, pratade med folk och slutligen en promenix hem till Therese.

En lugn, sen och mycket fin kväll!

Konstigt nog kände jag mig bra mycket segare idag än igår?

Well, nu har jag precis fixat tågbiljetter till på tisdag, då händer det grrrrrejer förstår ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar