onsdag 27 juni 2012

Ett extremt kort, men mycket trevligt besök i huvudstaden.

Mötte upp Chad på Strand på eftermiddagen. Drack öl med honom och Joel och hade det gött. Sedan vankades det band.

Vånna Inget såg jag inte, Thee Oh Sees var bra, Kurt Vile var bra, men BJM var helt SINNESSJUKT BRA! Fy fan vilken spelning alltså! Hade gärna hört några låtar från den senaste plattan och självklart låten jag länkade till nedanför, men dom körde många goa hits, så jag är helnöjd! 

Efteråt blev det öl, dans och häng. Och vid stängning stod jag och Chad inför två val: Nana hos någon och ta första morgontåget hem, eller spendera natten på annat vis och ta första morgontåget hem.. Vi valde det sistnämnda. Så 2.30 promenerade vi till Centralstationen, skådade sthlm och vackra byggnader, lattjade lite på en båt där någon låg och sov visade det sig (hysteriskt roligt), spenderade över en timme på ett öppet café och deckade kl 6 på tåget hem. 

Hardcore night, oh yes! 

Det var väl kanske inte den mest ultimata utgången, saker och ting blir ju oftast roligare om kompanjonen och de andra damerna är med, men det var en jävligt fin kväll! Och det var ju tur att några andra göteborgare var där också eftersom mitt sällskap smög backstage då och då. Men jag ska ju absolut inte klaga eftersom jag hade listplats och fick hänga där också.

Försökte låtsas vara oberörd i deras sällskap, men egentligen är jag ju som vilken annan nisse som helst i liknande situationer, haha. Well, det kändes jävligt fint i hjärtat mitt ska ni veta!







2 kommentarer:

  1. Åhh gött sandra, visst var det syyykt bra? Det var grymma i Oslo ååå!

    SvaraRadera
  2. Jaaa, det var riktigt jävla bra!!! Lätt en av de bästa spelningarna i år :)

    SvaraRadera