söndag 17 juni 2012

"Hur reagerar din krupp när du är påverkad?"

/Anna

Det var verkligen skitkul att spela skivor i fredags. Var lite smått skeptisk innan kan jag erkänna, men det gick ju strålande och av den fina responsen att döma så verkade folket gilla det! Herrarna innan spelade massa gott brittiskt och jag och Tessan körde lite mer amerikanskt. Go mix!

Ja, deppen över sverigeförlusten försvann rätt snabbt, det var ju inte helt oväntat...

Kände mig lite mör i benen när jag vaknade, och det var ju inte så konstigt eftersom vi körde sääxy dance den sista timmen, haha. Det är då inte ofta man använder dom skillsen alltså!

Något säl-liggande blev det inte igår, hade nämligen en himla fin dejt med Andréa på dagen. Ses ju så sällan och då får inte tröttheten och asiatögat hindra en och jag saknar ju det lilla flickebarnet.

Sen fick jag även ett trevligt besök av Sara på kvällen, innan jag gav mig ut på nya äventyr i sällskap av Therese och Anna. Pustervik, publik och slutligen dans på p-vik igen.

2 kommentarer: