tisdag 26 mars 2013

Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta när man läser sånt här.


http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.1461802-knackte-nasan-pa-tafsare


Det var inte alls längesen en snubbe grabbade tag i min bak på Pustervik och det var inte det att han "råkade nudda den", utan det hände flera gånger på samma sträcka, samtidigt som han kläckte ur sig några charmiga kommenterar i örat på mig.

Han var visserligen full, men inte gjorde det mer acceptabelt för det! Fan i helvete vad arg jag blev och visst blev han ställd och skämdes när jag likt en ursint gamling hytte med näven och sa högt till Ida inför folkmassan (som trängdes för att komma ut från stora salen) att han tog mig på röven, men det kan kunde han gott ha, den lilla nissen.

Ingen jävel ska ta mig på baken, om jag inte själv inviterar till det. Och då märks det, det lovar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar