tisdag 2 augusti 2011

Bestämde mig för att promenera hem från centralen och upptäckte utanför mig att jag glömt nyckelfanskapet hos päronen!?!

Det här händer alldeles för ofta och det är minst lika irriterande varje gång...

Funderar förövrigt på att lägga ut en annons på blocket om en flatmate. Har insett att det oftast är jävligt ogött att ha så mycket utgifter varje månad (bostadsrätt vet ni) och det kanske finns någon själ där ute som är i stort behov av boende och kan tänka sig att slagga på en soffa..

Dock måste ett antal krav uppfyllas:

  • Gilla musik och min typ av musik
  • Gärna dela andra intressen, som film, osv
  • Respektera att jag jobbar tidigt minst fyra dagar i veckan och därmed inte föra jättemycket liv på kvällarna
  • vara ordningsam
  • inga nattbesök
  • vara en allmänt skön person som man kan hänga med då man kommer leva på varandra

Bland annat...

Hade dock känts extremt konstigt att ha en okänd person boendes hemma hos mig? Men tänk, kanske en blivande soulmate!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar