onsdag 10 augusti 2011

Heldag på trucken.

Precis kommit hem efter en dag där som statist för en film. Kändes lite halvmärkligt att vara där och inte lyssna på band och dricka öl?

Det har varit en extremt lång dag. Har försökt se ut som om jag är på en sjuhelvetes efterfest och har skitkul, dansat utan musik, kedjerökt och druckit öl ur tomma ölflaskor. Men det har varit kul ändå. Allitd intressant att se arbetet bakom en film.

Fan vad skönt, tänkte jag innan, att jag ungefär skulle kunna ha på mig det jag brukar gå klädd i. Jeans, jeansjacka, t-shirts, osv, precis som alla andra statister. Men ICKE! Jag fick ha på mig en svart baddräkt med färgglada prickar och ett par svarta transparenta byxor med regnbågsfärger på?!?

Jag såg förjävla rolig ut ska ni veta, och kan tänka mig att jag såg rätt så felplacerad ut i "folkvimlet". ÅH, önskar nu efteråt att jag hade tagit en bild, så ni hade kunnat få se den här otroligt fashionabla outfitten!

Well, vi får väl se om jag syns i filmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar