lördag 20 augusti 2011

Goddag.

En tung arbetsvecka med en jävligt trött Sandra (sorry Martin, haha) avslutades på Saras fotoutställning och sedan på tullen med finöl och fint folk. Jävligt trevlig kväll!

Idag har jag äntligen fått sova ut. Så otroligt skönt! Mina helger kommer vara guld värda i ett halvår framåt..

Ska börja jobba nästan heltid på skolan igen och det är lite blandade känslor kring detta. Jag gillar mitt jobb och jag tror det kan bli en bra höst (ny avdelning med goa elever och skön personal), men det var inte alls så jag hade tänkt min höst från början.

Först och främst vill jag egentligen inte jobba heltid och jag vill vara ledig en vardag. Sen hade jag verkligen velat gå kursen jag kom in på (digital movie making) och jag såg på schemat att jag hade kunnat kombinera jobb och skola utan problem. Om jag fortfarande varit timanställd vill säga. Plugga halvtid, jobba halvtid.

Men nu blir det en höst med heltidsjobb och jag försöker intala mig själv att det här var ett bra val, men det vette fan alltså..

Well. Ikväll blir det Soundtrack Of Our Lives på kungstorget! Inte sett dom sen dom spelade på trädgårn, så det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar