onsdag 24 augusti 2011

Finfin kväll.

Igår var jag och några töser på Henriksberg och kollade på Staffans band Wildebeest. Inget jag vanligtvis lyssnar på i musikväg, men dom var riktigt jävla bra måste jag säga! Grym sång, bra scennärvaro och ett mellansnack från hjärtat, inte dumt inte!

Sista bandet var det ju riktigt mycket skämsmössa över dock. Inte för att dom var dåliga på det dom gjorde, men ett wannabe-The Hives-band rakt igenom, inte okaj?

Såg förresten nissen idag som jag pratade med lite under WOW och blev påmind om en sak han sa, nämligen att han inte förstod grejen med livespelningar..

Jag tappade hakan när han sa det, såklart.

Hur kan man INTE tycka om att se band live?

Bra spelningar och framförallt oväntade musikupplevelser ligger jävligt högt på lyckostegen. Iallafall på min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar