torsdag 3 november 2011

Beslutsåångest.

Igår var jag på en otroligt trevlig middag med mitt arbetslag hos en på jobbet. Johanna kan köket hon! Fisk, pannacotta och annat gott. Rullade hem, minst sagt.

Pratade om att jag skulle bjuda hem dom till mig nästa gång. Det började lite som ett skämt (såklart), men varför inte? Alla vet att jag är usel i köket, men om jag vill laga god mat, så kan jag det. Bara det att jag oftast saknar vilja och insipiration.

Well, vi får väl se.

Fan, jag har verkligen beslutsångest om jag ska fortsätta jobba kvar till våren eller inte.. Gillar mitt jobb, arbetskamraterna, eleverna och dagar som idag är helt underbara. Men ibland är det riktigt jobbigt och jag kan känna att 1,5 år räcker.

Måste bestämma mig nu. Skitjobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar