söndag 13 november 2011

Sicken helg.

Det blev tyvärr inget Sinnet i fredags (dålig framförhållning och annat stök), men fan vilken trevlig kväll det var på Henriksberg!

Fint folk, öl, bra musik, pilkastning och Horisont var helt jävla lysande! Ja, det är alltid lika svårt att beskriva en riktigt bra spelning i ord och 23 svordomar på raken känns inte helt ok, men dom var sinnessjukt bra!

Även gårdagen var sjukt trevlig. En heldag med Juules. Stros i staden, falafel, häng hos mig och sen kom även Jennifer förbi på lite vin. Därefter vankades det trucken och ett antal timmar med husband, dans till fina melodier och brooklyn.

En död Sandy idag. Borde egentligen ta mig in till staden och köpa en roller så jag kan slutföra det dumma impulsprojektet jag började med härom dagen, men det trötta vädret gör nog att jag stannar inomhus..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar