tisdag 8 november 2011

Känns lite skrämmande med en oplanerad vår.

Men känner ändå att jag fattade rätt beslut som tackade nej (även om jag fortfarande är osäker).

Nå, vad ska jag söka för jobb? Fortsätta i samma bana eller byta spår?

Skivbutik, bokhandel, second hand, nått trevligt café, daglig verksamhet, gruppboende? Det finns mycket jag kan tänka mig att göra.

Något jag däremot INTE kan tänka mig att göra är att jobba på ett ställe jag inte kan stå för. Framförallt om det handlar om butiksjobb. Gina Tricot t.ex. Att sälja och bära kläder från en kedja jag inte ens handlar av, fuck no.

Det ultimata just nu hade varit att vara personlig assistent/ledsagare åt någon som är kulturintresserad. Kombinera jobb och personliga intressen, fy fan vad fint det hade varit!

Well, vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar