söndag 15 april 2012

Henriksberg.

Mycket folk, tre band som spelade, öl, fina vänner på plats och det var skitkul att spela skivor. Det blev mest punk (ganska så snäll sådan) men även lite 60-70 tal och vi fick jävligt fin respons! Och de två dansande damerna och The Age Of Pamparius som avslutningslåt på det, klockrent.

Efter Henriksberg gjorde jag mitt första besök på Yaki Da. Lite blandade åsikter. Jobbigt läge, snygga lokaler, dyr öl, otippade människor, bra musik i kaffebaren. Kan tänka mig att det kan vara trevligt när det är bra djs, men jag skulle nog aldrig betala för att komma in..

När jag precis missat sista nattvagnen bestämde jag mig för att gå från skf, via gustavsplatsen och det tog ju inte ens en kvart! Så jävla gott att kunna gå från gamlestan nu när dom byggt om.

Mår oförskämt bra idag måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar