söndag 1 april 2012

Jag hade kul igår.

Började dagen med att promenera i öster och det känns fortfarande som om jag går i ett främmande område när jag rör mig i mina krokar, konstigt nog? Den här gången hade jag iallafall ett mål - systemet. Men förutom systemet finns det inte mycket att hämta här alltså..

Nåja..

Kvällen var fantastiskt fin! Först förfest hemma hos Therese med flickorna och vår kära Anna som är på besök, med god dricka, intressanta samtalsämnen och dans till sånt här. Sedan fortsatte vi kvällen på trucken med öl, bra musik, mycket dans och band.

Trummor & Orgel var bra, men Dean Allen Foyd mina vänner, fy helvete vad bra dom var!

Kvällen avslutades med kanske den mest omständiga, men samtidigt roliga, hemfärden någonsin. Incidenten vid brunnsparken alltså, klockrent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar