lördag 28 april 2012

Pustervik.

Det har blivit riktigt fint måste jag säga! Stort och fräscht och jag tror det kommer spenderas många fina kvällar där framöver. Det enda dom borde göra är att fixa foajen lite. Placera skivbordet på kortsidan och ta dit några barbord och kanske en liten soffgrupp, men ändå ha utrymme för spontandans. Då blir det perfekt.

Vi spelade skivor hela kvällen (förutom under spelningen) och det är alltid lika roligt att få fina kommentarer av folk. Och jag hoppas även att dom som ville att vi skulle köra där var nöjda! Jag och Therese hade iallafall skitkul och det värmer alltid i hjärtat mitt att ha våra trogna supporters på plats.

Soundtrack Of Our Lives var skitbra och jag fick sånna härliga nostalgikänslor. Många fina minnen som dyker upp när jag hör det bandet alltså. Och Ebbot, vilken karl! Rösten, kaggen, kaftanen, skägget, han har allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar