söndag 4 september 2011

Födelsedagsfirandet.

Fina vänner, mycket folk, öl och vin, häng på ballen och trots att det var lite brist på alkohol och att jag saknade en del ansikten så var det en förjävla fin kväll!

Många fortsatte kvällen ute på diverse ställen. Själv stannade jag kvar med några stycken och lyssnade på Whitney Houston och dansade tryckare.

Riktigt lyckad fest och jag hoppas att Hanna är nöjd och att folk hade det lika trevligt som jag!

Well, idag är det som sagt min dag. Har faktiskt inte gjort så mycket. Bakfullat med en fin människa halva dagen, påbörjat städningen, lyssnat på musik och käkat middag med familj och några släktingar. Finfint!

Tänkte lägga upp lite bilder senare och den här gången tänkte jag även lägga upp ett album på fb. Det ni!

Bjussar på en gammal goding så länge...

Så.jävla.het.

1 kommentar:

  1. fan va hett, detta känner jag igen! haha kommer du ihåg våra "modebilder" hög klass! miss blomstrand

    SvaraRadera