lördag 10 september 2011

Hur jobbigt är det inte att ha den här på hjärnan när man ska sova då?

The Trashmen - Surfin Bird

Samtidigt som Sabbath Bloody Sabbath (0.45-1.12) och No Angel Or Demon.

Kaos i hjärnan?

Drömde förresten mardrömmar inatt. Första gången på evigheter! Har alltid kunnat styra mina drömmar, så obehagliga saker blir aldrig obehagliga, osv. Men den här gången var jag t o m kallsvettig när jag vaknade. Spännande, minst sagt.

Sen drömde jag även att min mor levde ett dubbelliv med en snubbe som såg exakt ut som min far, fast det var hans bror? Och helvete vad förbannad jag var. Och när jag kallade henne diverse hemskheter men inte fick någon som helst respons så blev jag ännu mer förbannad.

... Och sen var jag plötsligt inne på Mr D & Co för att leta efter en vinyl jag vill ha, innan Sara väckte mig med hennes ljuva röst.

Visste ni förresten att jag berättade vad jag hade drömt under natten varje dag jag gick till skolan för mina promenadkompisar?

Det tog mig bara sisådär... 7 ÅR innan jag kom på att dom sket fullständigt i vad jag hade drömt. För vem fan bryr sig om det? Ingen människa tycker att det är intressant förutom en själv och det går ju aldrig att återberätta en dröm.

Ska aldrig mer berätta om drömmar med andra ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar