söndag 18 september 2011

I helgen har jag umgåts med vänner, lagat mat med Sara, lyssnat på jävligt bra musik, druckit några öl, dansat på trucken och sovit alldeles för lite.

Det var längesen hemgången kändes så extremt jobbig, och då är det inte ens vinter och jag var inte full?

Kom på ytterligare saker att fylla på den här med;

  • Komma hem till sin säng efter en sen utekväll
  • Vara skithungrig och se att man har middagsrester kvar i kylskåpet
  • Känslan av att veta att man inte har något planerat dagen efter utgång och får sova hur länge man vill

Kommer antagligen inte lämna hemmet idag. Får bli musik och film. Dock halvsegt att det går en film på Silver jag gärna vill se, men som känns för tung för min hjärna att ta in just nu. Jag behöver något färgglatt och lätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar