söndag 25 september 2011

God afton.

Halsen är åt helvete igen och det är väl sånt man får ta när man är dum och går ut och roar sig när man borde ha stannat hemma och kurerat sig.

Knepig vecka på många sätt måste jag säga, men kan iallafall konstatera två saker;

- Det är förjävla trist att ha missat två riktigt bra band som jag verkligen velat se. Kan ej förstå hur jag har tänkt här? Har visserligen inte varit helt kry och ett spelade en vardag och i fredags deckade jag innan klockan tolv, men va fan!? Sånt här kan jag gå och förbanna mig på i flera veckor!!

- Jag har nog gjort mitt sista besök på rio-båten. Visst, jag hade en väldigt trevlig kväll i lördags, men det är enbart tack vare vänner och bekanta som var där. Jag vill ha mer än Håkan/BD/Maggio och öl som smakar piss när jag går ut.

Well. Nu blir det dokumentärfilm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar