lördag 31 december 2011

Gott slut, gott nytt.

2011, året jag:

Lärde känna många nya fina människor, såg band som Black Mountain, The Charlatans, Radio Moscow, Horisont och Pentagram, missade band som The Black Angels, Pulp och Danava (gör fortfarande ont i lillhjärtat mitt!), badade utomhus(!!!), hade många fina utgångar och trevliga häng med vänner och andra, hade en klockren födelsedag, alltid kommer förknippa med den här låten,  höll iallafall ett av mina nyårslöften, fick vettiga saker gjort, jobbade alldeles för mycket, skrev, piercade nosen, lärde mig en hel del som människa och framförallt om mig själv (klyschigt, oh yes) och mycket mer...

Det här året har gått otroligt fort, men det har varit ett förbannat bra år. Och visst hade det kunnat vara bättre, men jag är NÖJD!


Visdomsorden som även kommer hänga med in på nästa:

  • What goes around, comes around - All skit du gör kommer förr eller senare tillbaka och biter dig i arslet. Karma, mina vänner..
  • GÖREBAH! - Det händer alldeles för ofta att man avstår från saker och ting man VILL för att man är för feg, för lat, för rädd för vad andra ska tänka och tycka, osv. Men gör det bara, för fan.
  • Skjut inte upp det som kommer göra morgondagen enklare


Lika usel som alltid på att dokumentera dagarna, så en av favoritbilderna får sammanfatta hela året.


Niklas och Viktor i våras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar