torsdag 8 december 2011

Grannen lagar mat och det luktar ljuvligt.

Hur och VARFÖR kommer lukten in hit!? Har aldrig varit så tidigare?

Som igår när någon jävel hade poppat popcorn och jag och Sara undrade om det var det eller mina svettiga träningsskor som luktade (ja, fotsvett kan lukta popcorn. Iaf min) och konstaterade att det inte var mina skor.

Jag blir ju hungrig!

Nåja.

Lyssnar på Dead Moon och sitter framför ebay och funderar på varför jag inte skaffat mig ett konto tidigare. Tradera är ju ett skämt i jämförelse med ebay. Att vänta på skor, kläder, vinyler och annat som aldrig kommer och när det väl finns så är det såklart någon annan som också gett sig fan på att få det. Ebay har ju allt!

Beroendeframkallande och farligt för plånkan dock. Särskilt för en tös som kommit fram till att hon avskyr att promenera i staden, framförallt kring juletid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar