måndag 26 december 2011

Mycket trevlig julafton.

God mat, fint att umgås med familj och släkt och mormor fullkomligt älskade den extra julklappen hon fick av mig, den blåa kappan jag köpte till mig förra året men som var på tok för stor (hur tänkte jag där?). Kul!

Med pengar, presentkort, vin, koppar och annat (och några kilo extra) lämnade jag hemmet igår och på kvällen blev det en trevlig utgång med några vänner. Synd bara att kön till nef var sjukt lååång, så istället för dans på natta blev det till att åka hem och sova.

Under kvällen:
  • Såg den mest solbrända mannen EVER på vagnen. Det såg inte klokt ut och jag hoppas att han varit utomlands för att sträva efter den där brännan i ett solarie - ingen hit.
  • Såg "håret" på publik. Finfint.
  • En tjej utan strumpor i sina pumps!? Det kanske inte är speciellt kallt just nu, men det är fortfarande december så PÅ med sockorna flicka lilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar