tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag.

Dagen som alla par älskar varandra ännu mer, dagen som de ofrivilliga singlarna känner sig lite mer ensamma och bittra, dagen som affärer tjänar extra pengar för att nissar konsumerar sånt som man förväntas köpa, osv.

Själv tänker jag supa mig redlös och äta mig fet i min ensamhet framför Pretty Woman ikväll...

Nej, det ska jag ju såklart inte. Men det hade varit lite kul.

Eller nej det hade det faktiskt inte alls varit, det finns säkert folk som mår dåligt på riktigt en sån här dag och det är inget att skoja om. Och visst hade jag också gärna haft någon att ligga sked med, men en plastsked från Oves är inte riktigt min grej. Skareva så skareva, så att säga.

Skrivande, te, Pink Floyd och annat bra blir det för mig ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar