söndag 26 februari 2012

Mina ögonbryn dansar till Ted Nugent.

Hädanefter ska jag stå stilla på dansgolvet och låta brynen göra jobbet, för jag är fan grym!

Ja, det är så jag roar mig den här söndagskvällen...

Samtidigt som jag skriver cv, bränner skivor och förbannar mig lite smått över att mitt rövhål till ex sålde/pantade(?) min bas för några årsedan. Till vad vet jag inte och jag skiter fullkomligt i vilket. Men jag skiter inte i att jag kan bli så sjukt sugen på att spela ibland, och att det hade varit fullt möjligt om det inte vore för en av alla hans jävla påhitt.

Men basen, pengarna och all annat skit han utsatte mig för är lugnt, det hade ju kunnat vara bra mycket värre. Det hade t.ex. kunnat vara min unge han sitter hemma och försörjer nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar