onsdag 29 februari 2012

Intressant dag.

Lämnade in ett cv för första gången på evigheter och jag förstår varför. Jag som annars kan vara blyg i vissa situationer (om jag ska på dejt osv) tänker ändå att jag kommit över den biten när det kommer till sånt här, men icke! Det är något visst med att lämna in cvn alltså..

Och jag skulle ha kunnat skriva ett dubbelt så långt personligt brev och berätta om hur jävla bra jag är, men det är inte riktigt min grej att slicka röv, så jag lät helt enkelt bli.

Det hade iallafall varit sjukt kul att jobba i den butiken. Ett bra märke (skulle aldrig någonsin kunna jobba i en klädbutik med kläder jag inte kan stå för), trevliga arbetskamrater och bra musik i högtalarna. Perfekt.

Sen har jag även hunnit med en promenad med Andréa, bli förbannad på att vuxna människor höjer på ögonbrynet när en kille som uppenbarligen har en diagnos beter sig konstigt, bli höjd av ögonbrynet själv av bussressenärer för att jag pratar och är trevlig mot två alkisar, osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar