måndag 13 februari 2012

Förra veckan var märklig på många sätt.

Känslostorm utan dess like?

Brukar bli så när jag är halvdålig. Är jag arg är jag jävligt arg, t.ex. Lindex-reklamerna som förfinat våra busskurar det senaste fick det att koka i mig lite smått, bland annat. Visst, snygg brud, snygga bröst osv osv, men det är helt oväsentligt när bilderna i sig skriker "Hej, jag är redo att bli påsatt här och nu.."!? Otroligt pinsamt att en svensk kedja gör reklam för sig på det där viset.

Well, förutom känslotillstånden så var det en bra vecka. Hann med två filmer på bio (Volcano var som sagt fin, Sherlock Holmes som jag såg med syrran igår var urkass), massa jobb, häng med min kompanjon och vänner, fotande, skrivande, pubrundor och annat trevligt. Och visst blev man lite smålycklig av gårdagens fina väder! Vill ha vår, NU!

Sms från honom var väl det sista jag väntade mig en fredagkväll. Det var inget märkvärdigt, men blev både förvånad och förvirrad och det kändes lite typiskt. Han har släppt hela grejen för längesen och jag har väl precis lyckats göra det, men nu är han återigen där och cirkulerar i bakhuvudet. Typiskt, som sagt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar