måndag 6 februari 2012

Today.

  • Gjorde världens jävla stjärtlandning på jobbet - Inleddes med vad som skulle kunna vara något egenkoreograferat breakdance-move och avslutades pladask på baken. Tur att jag kan tycka att sånt här är ganska roande även om det är jag själv som råkar ut för det, annars hade jag nog blivit lika röd i ansiktet som jag blev på vänstra skinkan.. (Älskar att min elev började referera till någon film där en sådan händelse inträffar istället för att fråga hur det gick, haha.)
  • Har sett Volcano på Draken - Fin film och kul att jag kunde roa några med mina biljetter iaf.
  • Berlin bokat i april - GOTT!

2 kommentarer:

  1. nu får du min första kommentar! :D

    synd att det blev så dumt med biobiljetterna :( men bra att filmen var fin iallafall.

    berlin, woop woop!!

    SvaraRadera
  2. Weeehoooo!

    Ja, himla trist! Särskilt när det aldrig var nått konstigt och filmen hade tydligen varit jättebra..

    Yes, ska bli sjukt nice!

    SvaraRadera