söndag 1 januari 2012

Don't look back in anger.

- Mycket väl valda ord av Ida.

Jag hade en fantastiskt fin nyårsafton! God middag och trevligt häng med vänner hemma hos Linas päron. Tolvslaget firades på innergården med skumpa, kramar och pussar och vi blev sentimentala, bestämde nya nyårslöften och kom fram till en jävla massa vettiga saker.

Mitt förslag om att dra till trucken blev nerröstat av de flesta, så istället hamnade vi på en skitkass svartklubb med loungemusik och skämsdyrt inträde. Och hade det inte varit för den där trevliga människan jag hängde med där, så hade jag antagligen gått efter 10 min.

Bra avslut, bra start!

Nu har jag ett fett år att se fram emot. Bland annat det här:

  • Paris om 20 dagar
  • Weekend någonstans under Julias födelsedag
  • Sabbath och Bruce
  • Roskilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar