onsdag 11 januari 2012

Några saker jag hunnit konstatera idag;

  • Jag andas sjukt HÖGT ibland? - Satt och läste och la märke till min egen andning. Visst, astma osv, men det lät ju som om jag höll på och dö för tusan?
  • Att träna utan fungerande lurar går ann om det spelas bra musik i högtalarna, inte annars - Dvs, ca 2 låtar under en vistelse där. Förstår inte hur folk kan träna till en massa oljud? Att man känner takten spelar ju ingen som helst roll om låten ändå är fullkomligt värdelös.
  • Måste lära mig att ta emot komplimanger - En tjej sa till mig att jag var vacker vid hållplatsen förut. Blev såklart glad. "HA, va?? Ehm, tack..." sa jag och gick knallröd i ansiktet därifrån... Inget ovanligt svar, tyvärr. Har alltid haft otroligt svårt för att ta emot komplimanger (speciellt från folk som jag verkligen uppskattar att höra saker ifrån, på riktigt). Vet inte varför, men det måste bli bättring.
  • Just nu känns den här staden så jävulskt liten - Inte konstigt att man blir sugen på att flytta ut på landet och bli självförsörjande bonde, alternativt flytta till en annan stad/land..
  • Kanske dags att fixa boende till Paris nu - Åker om en vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar