måndag 23 januari 2012

Paris, mon amour.

Har haft en fantastiskt fin helg med Sara i Paris! Vi har strosat längs trevliga gator, sett otroligt fina byggnader, gått på utställningar, ätit god mat och druckit kaffe på mysiga caféer, skådat vackra fransmän, fotat och haft det riktigt bra!

Tror aldrig att jag spenderat så mycket pengar på mat och kaffe (sinnessjuka priser?), men med flygbiljetter för 250 t/rt och gratis boende så gjorde det inte särskilt mycket. Och festande och shopping blev det inte mycket av, men och andra sidan är det det jag minst är ute efter när jag besöker en ny stad. Några vinyler fick jag med mig hem iallafall!

Och JA, alla går tamigfan med en baguette under armen.

Himla fin helg och några dagar till hade jag inte haft något emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar